Wednesday, November 10, 2010

mencari secebis aktiviti berfedah~

assalamualaikum bloggers~
lame dah xdtg sini..kinda bz lately..ngee..
tup2..bkk je trus ade tag..make dah xde keje marilaa wat kan.. huhu..thnxs to cik kama azida..u bg i dea nak wat entry..wakaka:) disini diertakan jawapan2 hangat tuk soklan2 hangit disini..juga disertakan skali mase tuk jwb soklan termasuk mase tuk pikir,batuk ,bersin,kerdip2 mate dan sebagainye..ape lagi..meh laa bace~
1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
bende?..
uhuuhu..soklan besh nie..len kire ke bende yg kite xmampu tp kite nak??! ahh..  bnyk songeh ko wanjan..jwb je sudeh..
1) tepon! ahah..sgt2 laa penting..mau nanges sampai lebam if xde mende nih..ye arr kang cik abang nk call camne?! haa jawab2
2) lappy..whee..harus ade tp nak jugak laa kalu dilengkapi broadband..ngeh2..senang nk vid call abie :)
3)hurm.. keta!! nak stu blehh??! ade sape2 nak sponsot?? sponsot sket2 sudeh..myvi pon jadilaa..ahaks :)

(2.04 m)

2. Benda yang terakhir korang beli menggunakan
duit korang sendiri?
-white coffee kat mesin gedegangkat uitm arau..alih2 kuar air panas jek kopi xde :( daimnn!!
ganti balikkkkk~
(36s)


3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?
-ahah!! dimana2 aja  asalkan pengantin dier ABIE..ngahahaha..
tema haruslah yg scweet2 gitew :) mne leh ckp nnti korg tiru..
(48s)

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
lawak sungguh soklan nie..korang?! mcm laa yg duk menaip nie 2 org..
ye! saye sedang bercinta.. wah~ 
(0.56s)

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
SAMPAI MATI..SAMPAI SYURGA.. kerna skali cinta..aku ttp cinta
(25s)

6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
dialam maya kita berjumpa..didalam mimpi kita bertemu..ditaman syahdu kita bertamu..wahhh..
tahun depan bertemu dijinjang pelamin..ngee
(1.02m)

7. Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?
hurm.. buku latihan b.inggeris tahun 4..wakakakaka~ siwiyes xtipu dowh :)
(19s)
 
8. Apakah nama penuh korang?
lahir2 je..gedebakk..abah taruk name WAN NURUL NADIAH BT.WAN AZIZAN.. cahaya kemuliaan maksudnye..insyaAllah.. nama ni jugak tertera di mykad, surat beranak, borang2 rasmi, nama dalm upacara akad nikah dan surat PTPTN..wakakaka :)  tp jarang2 org panggil wan or nurul or nadiah..orang panggil WANJAN jerhh. abie spesel sket..beliau panggil i UMIE.. umieeeeeeee ..manje2 gitew :)
(1.35m)

 9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
hurmmm..lame nih kalau nak jawab jugak.. .tinggal laa dulu..huu

10. Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?
bakal imam tetap solat jemaah saye,bakal bapa kepada anak2 saya..dan orang yg akan tndatangan borang nikah same mcm saye..sapekah??haaa..xkan xtau kot?!
tadaaaaaaa ~
(45s)
11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
oishh..baju tu basuh dirinye sendiri..adoiyaii~
(13s)
12. Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
syurga :)
(3s)
13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
kish2..upss
(3s)
14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang kamaazida
adik rumet sahye tersayam..2 tahun idop ngn sahye kat usm nun..segala mala rahsia luar dlm kompem2 budak nie tau..upss2~ really miss u laa sayam..miss those late nite talks!! huhuk..
(58s)

15. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?
soklan wajib tayang dalam survey..mesti nak tny kan..
... ALLAH..
...RASULULLAH...
...BOTH FAMILY :)...
...ZULHILMI MUSTAFA..
...FRIEND..
(1.52M)

16. 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?
(i)khatimah cinta by sixth sense
(ii)yang sempurnakan ku by sixth sense
(iii) cintamu by digta
(iv) InsyaAllah by maher zain
(1.56m)



17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang
sambut tahun lepas?
2 february every year..sambut kat tasek ngn kawan2..perghhh busuk giler kene simbah telur and tepong..miss those moms..sayang koranggggggggggg~ muaxxxx
(42s)

18. 5 orang blogger yang korang nk tag
zanna azaman
cheedah zaridah
al azim
liyana bardi
(35s)


19. Cerita sikit blogger yang pertama korang tag
besh fwen kat usm n sampai bila2..muaxxx sayang ko Zanna~ 

me wit zanna :)