Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Maternity tickers

Tuesday, October 6, 2009

xbaik tipu..


aku,,
aku adalah sekotak air kotak ( btol ke sekotak?? balun arr)
yang bertanda MARIGOLD..
aku diberi nama APPLE DRINK oleh syarikat Malaysia Milk Sdn Bhd ini..
 aku dilabel dengan " diperkaya dengan vitamin c "
aku sgt bersetuju..

xsia2 org yang membeli diriku..
rasaku sgt sedap dan diriku sgt bekhasiat..

jangka hayatku lama..
cukup lama untuk sekotak air yang berperisa..

tapi,,

kenapa ada tertulis NO PRESERVATIVES di badan ku??
TANPA PENGAWET??
benarkah begitu..
habis tu, mcm mana aku bleh hidup sampai 12.08.2010??
aku sendiri xphm?
tipu nie?
xbaek tau tipu pelanggan..

ish3..

p/s: air kotak pon tau pikir..

No comments:

Post a Comment

comment anda amat dihargai.tq

Post a Comment

comment anda amat dihargai.tq