Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Maternity tickers

Wednesday, May 25, 2011

semerah stilleto akak itu

* tumis sume bahan2 yg dihiris nipis tadi kedalam periuk sederhana besar,
   agk2 nak hangus masukkan air separuh jer tau,,separuh dah cukup,,xpyh laa nk bnyk sgt
   kembong kuah je nanti..huhu..dah setel, masuk laa ayam agak2 laa beberape kerat,
   kasik masuk bawang sket, tomato eh! salah2 kentang bnyk2.. oho,sup bunjut Adabi kasi
   masuk jugak..taruk lade hitam kasik umphh!

   aaaa dah berbuih2 boq boq ,,mendidih sudaa..masuk laa sekerat 2 daun bawang...yess!
   hidangkan bersama nasik panas2..yummeh!
   eh, ade lak pepsi sebotol..yuhuuuuu..



tgk sikit sikit sudaa laa~


salam sume..

sile abaikan bebelan diatas,,itu adelah sekadar bahan untuk menjeleskan EN.HUBBY yg berada nun jaoh di   UK sana.. hahahaha...

"kamu nak ke cyg? masak laa sendirik" kata aku dalam hati..Allah!! garam lupe taruk daa.. tu laa balasan durhaka kat suami..wawawawawaw~cash kau tuhan balas

oho sayang.. mane mungkin i wat camtu kat u kan syg kan?! --- ayat memujuk yg xdpelajari masa kursus kawen, tp dia develop sendri dari hati..whoot2!!


dan sile jangan pikir sangat pasal kaki berjala diatas ye!! amaran keras nie!!


ok cukup..tanpa berlengah2 aku ceritakan pengalaman aku pergi ke sebuah shopping mall smalam (namanya dirahsiakan) .. berbekalkan handbag jenama cokia dan sebuat wallet yg berisi beberapa keping duit RM 50, sebuah enpon yg xlama dah jangkahayatnya, serta beberapa keping resit tesco bulan lepas aku pon terus menahan sebuah teksi..dia berhenti,  tapi bukan dekat aku, dekat minah seksi yg berdiri xjauh dari aku.. cheh!! mentang2 laa dia pakai skirt pink!! (xpe, nnti aku pakai boxer jer,,tau laa kau) .. aku besabar lagi.dan terus menahan teksi yg kedua. kali ini seorang pakcik berkopiah lusuh yg membawanya. aku segera naik dan seraya berkata

 "pergi ke shopping mall yg namanya dirahsiakan ya pakcik"

"ade ke dik tempat yg namenye dirahsiakan?? "

"pergi ajelah pakcik" bnyk songeh pule

"anak nie cantik2 nak kemana?"

"ke tempat yg dirahsiakan laa pakcik" (xphm aku pakcik sorang nih, tp memandangkan dia puji aku cantik,aku senyum laa balik)

"oh.. org sini ke nak?"

"ya" jawabku pendek sambil menempek bedak silky girl ke muka

"pakcik nak tny boleh?"

"..........." tiada dialog yg keluar dari mulut aku

**dikejauhan kelihatan seorang akak yg perghhhh seksi maut mengalahkan megan fox, berdress pendek belang2  berstilleto merah menahan teksi dengan muke yg amat menggode skali..

eeeeeeeeeeeeetttt..
yeke camni bunyi brek teksi?? bedallahh

" abangggg, pergi ke *(&&^%@# tak ? "

" mmg nak ke *(&&^%@# pun dik "

" eh, bukan nak ke tempatnye dirahsiakan ke pakcik" ----bisik hati kecilku ini..
ah..ni laa kalau dah jumpe yg seksi2.. nak ketempat lain, lain pulak jadinya..

**wanita berstilleto merah entah apa jenamanya itu pon masuk kedalam teksi..pakcik td pon sikit2 nak pandang cermin belakang..sikit2 nak pandang cermin blakang..sikit2 nak pandang cermin blakang.. sikit2..
aaa sikit2 sudahlahh..kalau korang kecik2 minum susu ibu, mesti boleh bayangkan situasi itu kan?**

" hai adik " tegurnya dengan suara yg agak2 xbrape nak sedap didengar..macam ade yg xkene je

" hai " aku balas balik..bukan sombong tp bau minyak wangizzzuuupp  menusuk kedasar hidung yg terdalam ..naik juling mata aku menahan bau tersebut.

" nama akak RUBY " --gile kentang punya ramah akak nie..

" saya WANJAN " -- aku pon xnak kalah

" ehh..akak ni macam pernah saya jumpa,, tapi kat mana ye"

" alaa.. dalam botol "

######################################## gedegang#################################

bunyi mouse laptop aku menghempap lantai

laaa..RUBY abah kau..

boleh pulak mmpi ARJA LEE

**inilah yg terjadi apabila makan ubat selsema dan ubat batok lepas tu gi download cite ....dalam botol**
terbaiklaa wanjan..atleast aku jumpe RUBY dalam teksi..korang ade??

No comments:

Post a Comment

comment anda amat dihargai.tq

Post a Comment

comment anda amat dihargai.tq