Sunday, February 7, 2010

cube stop kejap cakap tuh?



Secara generalnya, memang wanita ni banyak cakap. Kajian yang dijalankan pun membuktikan yang wanita mmg lebih banyak bercakap berbanding lelaki. Tapi, bukan semua wanita macam tu. Ada je wanita yang pendiam.
Kalau diperhatikan, wanita banyak bercakap apabila berkumpul dengan kawan2 yang satu kepala. Bila dah satu kepala tu, banyak la benda yang nak dicakapkan. Biasanya begitu la... 


tp kan sebenarnye..
bukan kaum hawa je y suka ckp...
suma org yg ada mulut and suara mst bercakap....
mungkin mereka yg tertentu tidak tahu masa dan waktu yg sesuai untuk bercakap....
lumrah manusia mmg suka berkongsi cerita... dan berita.....ape lagi mula laa bercakap kan?

sy bukan lah baik sangat....
dan sy jugak cakap banyak...sgt bnyk ckp
tapi kita bercakap perkara yg terkini.....
yg baik jadi ikutan....
yg tak baik jadi sempadan....



betul x?


p/s: nie naseb baek taip...kalau ckp nie,mesti xabes lagi... :)

 

No comments:

Post a Comment

comment anda amat dihargai.tq

Post a Comment

comment anda amat dihargai.tq