Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Maternity tickers

Thursday, May 13, 2010

selepas terbluekkk dengan hencik thesis!



hurm.. sedih2!
mmg nmpak hepi gamba2 nie..tp sebenanye sedih sgt..
tggal lg lebey kurg 2 hari lagi
lepas tu kite bawak haluan msg2..
siyesly sangat sayang kat korg sume..walaupon 
aku jrg2 cakap bende nih..
tp sebenarnye aku sangat2 sayang korg..
3 tawon kite same2 kat sini.. dari first year lagi..

hurmm..
mungkin hari2 lepas nih xsame mcm mane bile korg ade..
hepi selalu..xpenah stress pon bila korg ade.. msg2 ade cerita msg2..
ssh senang korang ade dengan aku..tyme hepi kite hepi ..
tyme sedih same2 sedih.. we completed each other..
start hari sabtu nie.. 
xde lagi nyanyi kuat2 dlm keta nad.. xde lagi mkn sambil gelak2 kat mail tomyam dengar cite zati
xde lagi wat lawak sengal ngn syira..xde lagi kisah2 lucu adik2 aen.. 
xde lagi org nak wat aku ketawa besar tanpa zanna..

tapi aku pasti start hari sabtu nielah juga..
frenship kita mkin kuat..
walaupon msg2 dah bersama keluarga..msg2 mahu cari kerja
msg2 akan dpt geng baru.. dan msg2 akan berkeluarga sendiri.
tp xkan sama dgn ape yg kita lalui 3 tahun di sini..
sgt berharga!
disaat aku tulis entri nie.. aku menangis!
bila tgk gambar2 my sayangss sekalian..senyum sambil menangis bila ade gambar2 yg kelaka2..
ye, mungkin kelaka tp xdpt dah nk ulang kembali saat mcm tu..
dan aku rindu syira..dia dah balik awal..ade urusan family..
kesian dia..
xpe..yg penting sume ok..
aku doakan segalanya ok..
syira,aku sgt3 sayang kau..ingat tu!



p/s: syira tiada didlm gambar..beliau skrg berada di ipoh! :) kitorg rindu kau sgt senah!
p/s : as we go on,,we remember all da tymes we had 2gether,, and as our life change,, come wuteva,,we will still be frens 4ever :)



1 comment:

  1. syahmi juge ade di kuwensbey tadiMay 13, 2010 at 3:48 AM

    haha...wanjan. bagus betul la. baru je tadi amik gambo kan? dah upload terus. korang sempat lari dari ujan tak tadi?

    ReplyDelete

comment anda amat dihargai.tq