Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Maternity tickers

Saturday, November 12, 2011

uncry these tears


Ohhoiii.. Pesepa ntah malam nie aku rasa lemah sangat? Sangat lemah. Aku tak sakit. Sehat saja. Petang tadi baru jer 2 orang nurse datang rumah check baby dalam perut. Katenye,sume ok! Blood Pressure Bagus, Darah ok. Hemoglobin cukup. Pendek kate, sehat walafiat lah~
Dah tu, ape yang lemahnye Cik Kak oiii??

Mane tak lemahnye, Tiap-tiap kali aku masuk bilik, selalunye ade orang cakap "umieeeee.." . tapi dah 5 hari dah sunyi jerrr.
Dah tu, pagi-pagi bile bangun tido, breakfast berdua. Tapi dah 5 hari dah breakfast sorang-sorang. Lepas tu, tiap-tiap kali nak tengok TV time lunch mesti berebut2 astro remote.hehehe.. tapi, dah 5 hari dah aku pegang je remote tuh. Takde sape kacau.
Petang-petang pulak, dah 5 hari jugaklaa aku tak abie  main 8 ball pool. Kalau internet jem, sama-sama main hangaroo sambil gelak-gelak. hurmmmm..
Waktu malam-malam cenggini selalu berebut-rebut bantal busuk. umie selalu menang eventho itu bantal abie. umie suka sangat. Tapi dah 5 malam dah bantal tuh umie peluk tapi takde sape nak rebut . Yeay, umie menang lagi!! tapi kali nie, umie tak happy :(
SIKIT PON TAK HAPPY :(

to my dear everlove hubby,

cepatlaa balik. Takde sape nak panggil2 umie, takde sape nak breakfast ngan umie,
xde sape umie nak kacau petang-petang, takde sape nak berebut-rebut bantal ngn umie.
umie rindu abie. 
cepatlaa balik

tears,
wifey (and our baby)

No comments:

Post a Comment

comment anda amat dihargai.tq

Post a Comment

comment anda amat dihargai.tq