Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Maternity tickers

Saturday, September 12, 2009

kecewakah dia??

Assalamualaikum,,
bicara tentang kecewa,,
Satu perkara yang seboleh-bolehnya ingin dielakkan oleh kita,, tapi mahu xmahu,kita pasti akan mengalaminya,,
saya tahu ramai yg pernah kecewa,, begitu juga dia,, dia yang saya sayang,,

hari ini saya telah mengecewakan seseorang,, saya xsengaja,,saya xpenah terniat nk buat mcm tu,, apa yang saya tahu cuma mintak minta maaf ats salah saya,,walaupun beribu2 kali saya ucpkan kata maaf,,saya xkan pernah tahu mcm mana perasaannya ketika ini,, saya juga xkan pernah tahu betapa sakitnya apabila dikecewakan,,


airmata menitis ketika mengenangkan peristiwa hari ini,,
mulia sungguh hatinya,,
dia memaafkan saya,,

bersungguh benar rasa bersalah saya,,
sekali lagi saya memohon maaf,,
andai ada hati yang terluka,,



p/s :terima kasih untuk segalanya.. 14324 :)













3 comments:

  1. salam...

    syg~

    abie di sini...

    menangis lg x nih?
    sebak plak baca luahan hati umie....

    umie...
    sabar ya..

    abie minta maaf klo selama nih abie ada terkasar dgn umie~

    please forgive me~

    muachh~

    ReplyDelete

comment anda amat dihargai.tq