Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Maternity tickers

Saturday, September 26, 2009

NO ENTRY!! aku xbagi kau dtg!!



pergi!!


pergi!!

jangan datang sini!!

dah berapa kali aku cakap jgn datang sini! apsal yang ko degil sgat nie??!
ssh sgt ke nak phm bahasa melayu..aku ckp omputeh pon ko xphm jugak..kang ade gak yang kne bhsa mndarin nie kang..aku plak yang xtau cmner nak ckp...hadoiishhh...
payah arr ckp ngn ko yg xgheti2 nie.. jgn sampai aku marah!!

smalam ko datang!


hari nie awal2 lagi ko dah dtg!


ko x boring ke weyh??!!

cube laa ko kcau org laen..xsnang hidup aku ko slalu dtg kat aku..
klu ko dtg kejap2 mlepak xpe..ko dtg bermastautin kat sini...aku pon ader gk keje laen nak wat dari melayan ko..hoishh..ckp bnyk ngn ko pon xgune..baek aku tido..
aku tau klu aku tido..
mesti ko blah..

kan3?!!

so..aku nak gi tido dgn amannyee~
dgn harapan bile aku bkk mate ko xder lagi mnyemak dlm hidup aku~

dah..aku nak tido..

ZZzZZzzzzZZZ~

p/s : "ko" dalam entri ini xder kne mngena dgn sesapa.. "ko" itu adalah perasaan mengantuk ku...
author : nape lately nie daku slalu ngntuk haa??!!

No comments:

Post a Comment

comment anda amat dihargai.tq

Post a Comment

comment anda amat dihargai.tq