Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Maternity tickers

Tuesday, March 30, 2010

dengki itu kdg2 PERLU ada dlm diri !!

BUZZ
.
.
.
.
.

BUZZ
.
.
.
.
.
aoooogaa!

.
.
.
ooooooooogaaaaaaaaaaa!!
.
.
.
.
.
Smiley
dek kerana perasaan hasad dengki yg suda melimpah ruah kerana rakan2 tidak membalas buzz dan ooga ku itu WARGGGGGHHHH!!
amboi3 GAYE AZWAN ALI..korg tido yer??
aku xbleh trime!huhu

dan tahap kelaparan yg maha xtreme  yang xbley dibendung lagi POYO JERR WANJAN..alasan semata!
.
.
.
.
maka dengan rasminya aku wat keputusan yg bakal merubah mase depan idupku!
aku rela terima apa jua efeknyerr nnti..
aku redha..

keputusan ini muktamad!
tiada talian hayat mahupun talian kecemasan atau talian2 yg sewaktu dgnnye..
lalalala~

.
.
aku nak zZzZzZzZ WAKAKAKA..
ngantuk sudaa
hueh2..hueh2..SmileySAMBIL MENEPUK2 BANTAL..
wheee..letsegon!


p/s: ini adelah dengki kelas A+, digalakkan demi kesejahteraan bersame.. :) hueh2

2 comments:

  1. tidoq mangkit awai lg fresh nak wat keja

    ReplyDelete
  2. alamak..tu laa pasal..
    skrg nie tyme tdo suda xbtol..(padahal dr dulu lagi)..adeshhh..
    camno nih?

    ReplyDelete

comment anda amat dihargai.tq