Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Maternity tickers

Tuesday, March 16, 2010

jiwa rapuh <--- *monolog dalaman*



“When we truly realize that we are all alone is

when we need others the most..”

by Ronald Antony




kenapa nie?? laen macam je saya tgk??
eh..xde pape pon..ok jerr
iye?? tp kamu xmcm slalu..laen sikit..ha btollah..laen sikit!
mcm mana tuh?
nmpak xsronok.
xceria mcm slalu?
haa..tahu pon? xnak cerita ape2??
erm.. ntah laa..saya pon xtahu..
aikkk.. awak laa yg paling tahu sebenarnye..awak yg rasa.. awak yg kawal rasa tuh..
hurm..saya tahu..saya cuma rasa kosong
frustrated ye?
bukan
kecik hati?
bukan jugak
sedih?
pon bukan
rindu?
hurmm..mungkin
haaa..kan dah tahu tu..awak rindu!
tapi siapa?
ehh..awak yg lebih tahu
saya lebih tahu??
ha'ah.. cuma awk yg tahu.
baeklah..saya cuma tak faham.. terima kasih
sama2
eh! awak nak kemana?
ikut awklah..
tp saya xkemana mana pon?
hurm..awk tahu x selama nie kerja saya cume ikut awk? awk perasan x?
emmm..maksud awk??
kalau awk sedih saya pon turut sedih,,begitulah juga kalau awk gembira,,saya jugak rasakan yang sama.
jadi,saya yg tentukan semua?
tentulah!
habis tu, ape yg patut saya buat??
kamu je yg tahu..saya xboleh ckp atau tentukan apa2..kamu saje yg tahu..saya cuma ikot saja
baeklah..kalau begitu..saya pilih untuk kembali bersemangat semula.
bagus!jadi saya pun turut bersemangat!!
hah?? kenapa kamu tiru saya?~
sebab saya adelah diri kamu dan kamu adelah hati saya.. jd segala apa yg saya lakukan atau saya rasakan semuanya dtg dari kamu
saya hati dan kamu diri?
iye syg..
jadi,suka x kamu bile kamu ikut saye?
terpulang..  tapi kalau kamu happy saya lg seronok. saya boleh bergelak ketawa mcm biasa
baeklah
terima kasih hati
sama2 diri
 

p/s :duhai hati..tenaglah dikau ..
p/s :duhai diri..aku minta maaf kerana aku kau berduka..

-
-
-
-
-
-
-
-
*sebenarnya,pemilik diri dan hati ini benar2 merindui dia
Zulhilmi Mustafa








4 comments:

  1. shayanggg umieee.....
    plishhhh....
    let me be with you....

    ReplyDelete
  2. hidayah^ibr : aku tingtong!!harharhar

    ReplyDelete
  3. Dr al-Hilmi : i syyyggg u juge..
    yes3.. wanna b wit u 4ever..lalalala (jiwang2)

    ReplyDelete

comment anda amat dihargai.tq