Wednesday, March 31, 2010

xkenal make xcintan!!

huahuahua*gelak besar*..rase nyesal suam2 kuku katak lak bkk entri org laen..
nahh~ ko kene tag wanjan,,hamek!!
pe lagi jgn berat buntut!! wat skrg*padahal aku dah jem ngn thesis sebenanyer*huh!
p/s: caution! contents are hawt bebeh.. kakakak :) deng!

soalan satu: Nama-nama timangan oleh org tersayang...

xde maknenye timang2,,dah jadi name komersyel dah nie..huhu

1. Wan Nurul Nadiah bt. Wan Azizan- nama dalam i/c dan surat beranak serta sijil2 kelayakan mahupun sijil2 skolah dulu..tp kdg2 ade gak yg salah eje! deng! haa.. cgu2 pon dulu pnggil name nie bile nk check kehadiran! lagi satu nnti tyme akad nikah nnti pon gune name ni yer..klu laen tu mknenye bkn aku laa yg nikah tuh..hrp maklum *abie,hafal skrg!!* kekekke :)
2. Nadiah - nama yg comel ni digunakan oleh keluarga besar aku..haaa..makcik2 pakcik2 spupu spapat pnggil name ni laa..haaa..mak mentua pun pnggil nme ni lah!! comel kan?kan3? aaa
3. Wanjan -dpt mase skolah dulu..camne leh dpt? gbungan nme aku ngn abah!*anak abah sgt* geng aku kat skolah, matrix bagi ngn USM pnggil name nie gak..aaa bedallah..patu org slalu pelik bile first tyme dgr name aku...aku pon xtau nape? pelik ke.. ade tuh bleh pnggil aku manjan laa wanchan pon ade *ketuk kang* huhu garang!
4. Along..cam rancangan tv lak yg kuceng tu kan?huhhuh..nie adek2 laa panggil harus! mama ngn abah pon pnggil gini gak..awww!huhuhu...makcik temah bukan nme sebenar pon pnggil name nie gak..well :)
5.Umie + syg -haaaaa..nie mmg xde laen de.. sayam saye punye hak milik kekal! *sweet kan??*
 
Soalan dua: Anda seorang yang...

 1. Gila-gila. Maksudnye, gile yg dtg skali skala..wawawawa..
2. Sweet dan comey *ehem2..nie sayam yg cakap..saye xbesalah! sikit pon xsalah..hahaks*
3. Hati bak sutera..aiceh..senang cite saye seorang yg mudah nanges! haishhh *gua nmpak je rock tp dlm hati ade taman..wawawaw*

Soalan tiga: Makanan favourite anda...
 Semua aku rembat. Tolak kayu dan batu, serta benda2 haram serta sejenis buahan tempatan iaitu encik tembikai.. jgn tny nape,,tp mmg xpenah daku sentuh tembikai itu,,ahahaha.. tp mmg itulah yg korg slalu sgt jamu tyme2 kenduri,party n tyme raye kan??apelaaa korg nie,letak laa oren ke ,anggur ke,markisa ke, straberry ke...aishhhh *chett demand*

Soalan empat: Favourite colors...

purple lite2, merah hatiku, itam urang aring

Soalan lima: Favourite songs (currently listening to)...
 
aiii bnyk sgt mau list nie  kang xtido mlm den..hadoiii..ok mari bkk playlist winamp ku kejap..
hoh??!! ade 22 songs currently listen to..mau list sumakah?? *aku xserajen itu*huahuahua 
 
Soalan enam: Sikap yg membuatkan anda stress... 

1. org wat muke! aiiii pantang mak nenek..nak wat muke wat kat bilik korg jgn depan aku! *marah*
2. salah phm!! aku slh phm ngn org slh paham dua2 aku xske..wuhuuu!
3. bagi mukaddimah cerite patu xnak cerite..baek xyah ckp awal lagi kan??!
4. kene tipu!! *aku pun penah menipu..tu laa balasannye*sobbed3 :(

Soalan tujuh: 3 benda yg mesti ade dalam bag/handbag anda...

1. kunci bilik *ni kalu xde boleh nanges wooo*
2. henpon!! ade kedit ke xde ke mesti ade dlm beg..wakakaka! penting kowt nak tepon kawan tny esemen    lagi..tepon pensyarah tny soklan lagi ..ecece *sengal!*
3. Duit kertas dan syiling yg berselerak dlm beg...huahuahua *kene apply kad kedit nih* hueh2

Soalan lapan: Kali terakhir anda menangis beriya-iya..kenapa??
 adeshhh...baru2 nie laa jugekk..haiiishhh.. sedih nak ceta nie.. tensyen bile aku nak sumthing yg sgt important dlm hidup aku tp blom dpt *lambat tol nak dpt nih*sabar laa wanjan oiii!! tu jerr mmpu ckp nak sedapkan ati..*chaitt*

Soalan sembilan: Tag 5 rakan anda..

sape2 aje yg rajen dan xde idea nk wat entri baru..silelah amek..ikhlas nie nak bg...sile2 :) ambik laaa...org dah murah hati nak bagi nie!! nak amek ke tidak?!! baek amek...marah kang!! aku ckp ambekkk! - CUT!-

hahahahaha*hobi wanjan dimase lapang-berlakon dlm bilik-kot2 laa leh jd pelakon kan?*

tu jerr i nak tules..
i nak sambung wat thesis..
adios amigos


plinggggg!!





*wanjan menghilangkan dirinye*

3 comments:

  1. chumel jah entri kamu bisa membuat saya tawa..
    huhu..


    =)

    ReplyDelete
  2. hoisshhh...siyap boleh ilang2 lagi...megik nih!!

    ReplyDelete
  3. kakaka...mmg nak bg kamu gelak pon..huhuhuhu

    ReplyDelete

comment anda amat dihargai.tq