Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Maternity tickers

Friday, March 12, 2010

mari ketawa berdekah dekah kepada cik Nadiah~



"you one in the million
 ohhhhhhhh
 ohhhhhhhhhhhhhhhhh
 you one in a millionnnnnn ohhhhhh"

ini adelah bunyi ringtone cik Nadiah bile SAYAM call..
hahaha..spesel nie ..spesel..
supaye bile SAYAM call saye cepat2 angkat tepon..

huahuahuahuahua <--- gelak dulu kan?! cite blom lagi
semalam saye tido kol 5 pg..wat thesis
wat thesis tuuu..p ade la pesbuk ngn ym sket2 ..wakakakak..poyo!
jd, saye pikir klu tido mesti (mesti ye!) ssh bngun subuh..
soh saya pon pikir laa camne nak wat?? haishhh
make saye pon teringat satu idea..

taraaaaa...
saye tukar alarm tone saye kpada lgu diatas...
tujuannye adelah satu.. yes!
bile phone bunyi cepat2 laa saya bangun...harharhar..

cik nadiah pon terus tido tanpe memikirkan mase depan. .ngahahaSmiley

pagi td tepat kul 0615 pg saye suda bangun tido,, <--big aplause to me..lalalala
saya dah berjaya!!
formula berhasil..

tapi..
yg klakanye..

bile alarm tuh bunyi
saye terus meraba2 mencari hp saye..
tahu lepas tu saye watpe???












"hello..hello..abie..abieeeee "








aik xde org jwb
manenye???










kakakakakakakaka..
aku tergelak sendiri di pagi bute ini..


aku tertipuuuuu!!
ulang skali lagi..daku tertipuuu!!..auchh..
tp bagus jugak..atleast subuh xtertinggal kan??
brilliant x idea cik nadiah??


sudah..sudah 
aku malu!  Smiley <---- rase mcm nak sepak je
poyo..



p/s:  saye SAYAM saye..

4 comments:

  1. alala wanjan...
    kesian dia..rindu sangat le tue..
    huuu..
    bila nak kawen?

    ReplyDelete
  2. huhu,,
    mmg windu thp gaban..
    nghahaha...kawen?!
    haa akn dberitahu kmudian yer?
    arghhh...tersipu2 i dcini..

    ReplyDelete

comment anda amat dihargai.tq