Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Maternity tickers

Tuesday, June 28, 2011

wajah rahsia hati






salam alaik. 
Hari ini, saye rasa sangatlaa happy dan bahagia. yelaa..semalam encik jiwa saya demam kuat.temperature hampir 40 degrees. saya menangis bila tgk dia sakit.sebak hati saya. smalam encik jiwa mahu makan sup ayam dan bubur nasi. saye buatkan dengan penuh kasih sayang dengan harapan encik jiwa cepat baik. sebab hari ni, encik jiwa ade interview. kesian beliau. 

Bile suap encik jiwa makan, airmata saya jatuh. pertama kali saya tengok dia sakit. saya tak sampai hati. sampai petang, suhu badan beliau tak mahu turun. hati saya makin risau. saya buat apa yang termampu supaya beliau sihat semula. 

jam 4 pagi tadi, saya bangun. Perkara pertama saya buat, ambil termometer. Alhamdulillah. 37.2 degrees. saya tersenyum. tepat jam 630 pagi, saya kejut beliau, kali ni suhu badannya turun ke 37 degrees. 


kami pon bersiap sedia untuk ke London. Encik Jiwa ade interview . Saya berharap semua kan berjalan lancar. Saya tahu, beliau juga berharap begitu. 

Alhamdulillah.

Saya, Encik Jiwa, Encik Genius, Encik Alip dan Cik Ry menaiki tren dari Guilford Station ke Waterloo Tube Station. Mengikut kiraan, kitorang bakal sampai lambat ke tempat tevies tuh sebab tren jem. aduss! interview start kul 10! sume orang dah cuak! huhuhuhu


di waterloo pulak, satu kejadian yang agak lucu berlaku kepada Encik Genius dimana tiket tren beliau ilang.aduss.beliau terpaksa membayar GBP 27.20 untuk membeli tiket baru menggantikan tiket lama yang juga berarga GBP 27.20!! BAYANGKAN TERPAKSA MENGELUARKAN GBP 54.40 HANYA UNTUK KE LONDON!!

dan ape yang best, bile sampai ke MSS, teview start kul 12 tgh!! chettt!!


Alhamdulillah wat kesekian kalinya.semua berjalan lancar

now! PEKING DUCK TYME!! yummmmehhh!!


ok, jangan terkejut lak.nie harge untuk 6 orang makan!

dan selepas perot kenyang suke hati, mari window shopping! huhuhu..



p/s - dan ade satu lagi berita paling mengembirakan! nnti-nnti laa saya ceritakan!!
eksaited weyh!

1 comment:

  1. eh kamu skrg duduk UK kah? wah bestnya.... study ker kerja?

    ReplyDelete

comment anda amat dihargai.tq