Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Maternity tickers

Sunday, April 4, 2010

budak tingtong yg happy :)



Smiley

ini laa yg terjadi kpd haku dan rakan2 sperjuangan yg laen
laptop pon dah buhsan tgk muke tuan dier.. 

apekan daya 
jodoh kuat st ngn mr.T *syg sgt kat kamu..awww*

- kepada zulhilmi mustafa, jgn mrh ye i nk  bmnje2 ngn mister T*

HUAHUAHUA

.............................................................................

adoiiiiiiiii laaaaa*stretching2 siyap*
huuu ni je mampu ckp wat mase skrg..
letih sgt tp xleh tdo..immune naskapi laa katekan..
bedal 2 tin tnpe memikirkan mase depan *betul ke ayt aku ni?*
bedallah..


tp yg aku tahu usaha gigih aku hari ini berbaloi
berbaloi - baloi - baloiiiiiii  *bak kate scha al yahya*
huuu..

td tepat jam 2.23 pg,daku menerima sehelai e-mail
yg berbunyik...*eventho die xbunyik pon sbnanye*


Salam,

Nurul, *NURUL??ayu habes douh..dilarang gelak owkey??* saya sudah simak ulang lagi, nampaknya sudah cukup memadai, lengkapi kembali reference list (pastikan author name, year, etc semua benar), ada penambahan reference (lihat pada section reference). Baca ulang sama ada kamu paham apa yang telah ditulis, kemudian minta kawan baca utk kamu sekali lalu untuk periksa typing error etc. Adalah tanggung jawab nurul sbg student untuk memeriksa bahagian ini. Setelah pembetulan sila hantar terus pada DR untuk diperiksa kembali. Semoga sukses. Wassalam

icin



dan kini, jari aku sedang menari2 ats
keyboard nie tuk cuba luahkan rasa happy daku..
nak menjerit kang ade lak yg paling slipa toilet lak *haishhh..baling laa duit ke,ketul mas ke..
selipa toilet aku pon ade..ade 2 psg  lagi..korg ade??huahua*
ouuhhh..terharu gilos *gilos pon xterharu gini*
siwiyesly..

ALHAMDULILLAH..
aku bersyukur pdmu ya ALLAH..


p/s : ok wat pengetahuan sume,co-sprvisor haku neyh org Indonesia ek?haaa..sbb tu bhsa die laen cket :) nngak ada apa2,bisa diaturrrrrrr.. ..*huehh..*

- to yana and zanna, korg tolong shaye  bnyk gile hr nie :) thnks.. 


BILE NK NGNTUK NIE??

1 comment:

comment anda amat dihargai.tq