Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Maternity tickers

Tuesday, April 27, 2010

i heard voices.... [ini bukan cerita seram] hehehe..



kriukkkkkkkkk!!

kriukkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!

kriukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!



me : OMG!! whats dat?! [a lil nervous voice]

voice : hey you dun worry!! it's me..here..here..down here..

.....looking down searching for the voice.....

voice : gosh..finally u found me!! pls help me.puhleseee.. [ begging with weak tone]

me :ok2! i'll be honoured to help u.. what u do want?! u name it..

voice : sumthing like this..totally like this!! please3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

me: hurmm.. what?? i dun get it..

voice :sigh* i mean this ..



me : bnyk cantik muke hang?!..demand kan?? amek hang terus aku ckp melayu..

voice : lohh..aku perut hang kot..kalau aku dapat hang pon kenyang..ngeng!!




p/s : sebenanye sahye lapar..sobbed3..anyone?? anyone?? no one?? ..isk isk isk

2 comments:

comment anda amat dihargai.tq