Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Maternity tickers

Monday, April 5, 2010

ceritera seorang aku + sekeping hati yang terluke + sekeping kad 69D + pocik JPJ muke ketat + ubat yang bewarne warni .+ puasa sehari.


..:: ahlan wasahlan wamarhabanbikumm ::..


aooogaaa.. xnak panjang lagi kan tjuk hentri haku kali ini??
klu buleh nak je letak sluruh entri nie bg jadik tajuk velog.. tp ape kan daye kang ade lak 
yang kehtuk karang*emosi*kakaka..

wat pengateahuan hadek kakak, habang2..
td sahye gi ujian JPJ..alaaa yang bwk keta kancil putih stereng keras,patu ade tande L besor kat 
buntut kete tuh?? *mcm laa korg xpenah kan??*
haaa..yang itu lerrr...
 ni laa nak ceta serba xbrape nak sket nye experiences *atau pun omputeh kate pengalaman* yeay!!

kul 0750 aku da tcangak kat depan gate USM tuh..
emosi pon kurg stabil..sbb ape??!  haaa.. akn diberitahu nnti..
sabar ye!!seb baek laa ade tunang tersyg nk lyn emosi haku..*sowee ye sayam* 
i nyesal taw.. sowee muahhh~ <---ewahhh *skali skala nak mnje2 ngn tunang..kasik laa can*
i xnak sshkan u jeww..
hurmmm  

~
kul 0815 baru pocik dreba tu dtg hamek..sesampainye kat sahne kene laa
register kan?? haaa..jgn memaen uolls, ade 107 calon sume..
sohrang2 muke ketat muke ngntuk xbley blah.. *same je haku pon*
huahuahuah.

dan hasilnye adelah ini....
taraaaa~

tag calon ye..dah terkopak dua dah pon
*sile laa tukar ye wahai skolah memanduku..terok bebeno dah.. i byr yuran owkeyh!*
emosi2
adeiii..pergh 69 tuh bhai!! ahah~




dan semestinyer

lebih ranggi lagi jike tag ini digandingkn dgn calon dier..
agagaga.. lengkaplaa kesengalan aku pg nie.. *sume mamat2 muke ketat muke ngntuk xbley blah itu pon melihat aku meng'snap ' pics ini dgn muke xphm* bedallah uolls.. 
ade aku kesah?!huuu

sudah sejam berlalu..aku maseh dgn tag itu.
xde sape2 ke nak pnggil name aku yg cuhmel itewww?? aku mule tensen!

bukan aku jer keyhh yg buhsan?
 tgk habang ni rilek jew *sowee i tersnap* femes habang nieyh!!wakakaka

bile nombor haku dipanggil, tyme tuh matahari da tepacak ats kepala
nak2 lak perot aku merengek2 mintak diisi..haishhhh..saba2!

- aku pon mule laa start keta, naek laa bukit iteww dgn penuh kompiden!
- side parking lak aku wat dengan tup mate jew *bohong no*kakaka..chait!
-pusingan 3 penjuru..ek elehhhh!! *kakaka..pdehal td brek ngn clutch pon da kompius* 
wakakakaka..boleyy?

pritttttttttttt !! 

pocik JPJ tiup wisel..
ahah!! i pass sume uollsss..
side parking ngn pusing 3 pnjuru tuh i wat seminit jew.*wahh!* 
tp plg best laa bahgian bukit ni 40 saat jew..
akakakaka.. seb baek xngundur kete haku tuh~


........... masuk laa bab jalanraya...........

cuak tuhan jer yg tawu..
muke pocik JPJ sorg2 dah laa mcm warden penjara pudu *mcm mne aku taw neyh??* 
(mungkin kriteria nk keja kat JPJ  muke kne ketat kut) wakakaka
kakakakaka..mak aiiii..seram sojuk!

haaa..tyme jlnraye aku xyah tunggu lame2..
ade sohrang pocik skolah memandu tuh, bekenan sgt nk wat aku jd menantu dier *sowee pocik..u terlambat*
hihiks..make die wat keje jht bg aku gi test dulu
tenkiuu pakcik..dier mcm tawu jer aku mls dah nunggu..

aku pon melangkah mara penuh gaya mutu keunggulan masuk kedalm keta..
seraya berkata "selamat tghari tuannn!" perghh ayat pocik JPJ tuh!!
tp dier pandang je aku.. sepatah pon xjwb..mungkin dalam hati beliau berkata
"eh eh budak nie..muke haku garang lg bengis cam sarjen misaii gerak khas,buleh pule die tegur2"
aku terkedu *owh blagak ye pocik?? xpe2*

aku pon bwk laa keta nombor doploh tuh ikut camne yg pocik2 skolah memandu tuh ajr..
stereng toksah ckp laa..keghaihh kedekiang (keras giler!)
gear lak keghaihhh kong (keras nak mamp**)huuu..
patu baru laa pocik JPJ tu ckp  ngn aku..aha??!
sebab ape?? sebab aku bwk pelahan sgt!! kakakakakakakak
*kang sahye drift kang bawu pocik tawu*

huuu..sepanjang jln tuh pocik tu membebel2 kat aku..
aku yang tgh fokes nie rase nk shoot je!!haishhh..sabar2..



dan





aku lulus dengan jayenye..
17/20 uolls..
aku bajet fail dah sbb pocik tu dok bebel2..nghahahah!
ok..nak tawu sbb ape i emosi?? sebab i migrain pg tdi sampai laa skrg..sgt saket ok!!
tp Alhamdullillah urusan rini selesai sume..huweyyyhhh2~

dikesempatan ini i nak ucap laa tenkiu mnyk2 kat individu ini kerana telah memberi ilmu
pandu kereta dekat i..ahaks..syg uolls!

-pokcik Ah Beh *bnyk mulut pocik ni mcm haku juge*
-pokcik Ah Choon *baek sgt*
-pokcik Danny * huh,y so siyes??*
-pokcik fadhil *peramah and cam bapak2 gitewww*

dan akhir sekali ini yang aku dapat sebelum aku pulang kebilik td..
sobbed3.. warne warni siyap..
adoiii saket kepalaaaaaaa :(



chiows.. i nak tido.. doktor suh wehat mnyk2!!


p/s : bernazar puasa sehari kalau lulus test :) huu

5 comments:

  1. please banyakkan berehat syg!

    im siyes!

    huhu..

    ReplyDelete
  2. ops..haha~ tambah skit tajuk entri tu bagi cukup 3 baris penuh..^^
    papepun,congrats :)

    ReplyDelete
  3. abie : huhu..ok2..thnks alot for being always by my side..muahhh!
    i love u so much..

    ReplyDelete

comment anda amat dihargai.tq