Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Maternity tickers

Wednesday, April 21, 2010

stalker !! ke aku yang ......... ??



shuh3 !! stay away !!
dushh! hamek kau kena sebijik!
kau wat ape kat sini weyhhhhh?
hari tu kan aku da bg warning..
jgn kacau idop aku..
jgn kacau tu maknenye do not disturb! jgn sampai aku ckp jerman
ke ko xphm jugak?!
bengang arr gini..marah
tiap2 hari ko muncul..
smalam ko lepak kat desk aku..
aku nk blaja ko tau??!! tau x blaja tu ape?! aku tny ni weyhhhh..
haishhh...patu tyme aku nk tdo pon ko dtg?!
geli taw akk geli!! sane laaaa sikit!
tyme nak solat pon ko nak melepak kat sejadah aku..
pehal?!! ko nie mmg spesis xphm bhsa ke??!
aku nk masuk shower pon ko nk ikot! xmalu
haishhhh...
kang klu aku ckp ko stalker aku kang ko mrh..
tp agak2 la weyh..

-
-
-
-
-
-

ha tgk tuh..aku tgh menaip entri nih,
kau pon sebok nak wat keyboard lappy aku jdik highway ko..
heyyy ape daaaa??!!

-
-
-
-
-

shuh!!!!!
gi laa jauh2..
hurm..baru aku terpikir, sambil mngerutkan dahi
aku skrg nih dah betambah MANIS ke?! hi..hi..hi ihik ihik ihik tetibe gelak supan
sume kaum kerabat semut nak ikut aku nih... menaip smbil kenyit2 mate..ngahahaha :)
donia nie  mmg bnyk pancaroba :) serangga <--- ijau lak tuh?


p/s: mmg ptt pon ko phm bahasa .. aku lak yg ngeng kat sini sorg2

nota :
* omg.. aku manis seperti inikah donut kah??
   huehh3..

* sumber gambo :encik google-ku sayang :)


2 comments:

  1. hahaha..
    tertawa abie baca entry ni..
    adesh....

    umie yang paling manis wehhhh.
    hehe...


    i loike umie..

    darah kita manis....

    ReplyDelete
  2. kikiki..

    terbukti i dah bertambah manis..
    u ade ke?
    aritu ckp kat bilik bie ssh nk jumpe semut...
    kakakaakkakaka..tandenye kamu nie kurang minis!!

    yeayyyyyyyyyyyyy!!

    omg ade lagi semut weyh~
    shuh3..

    ngee

    ReplyDelete

comment anda amat dihargai.tq