Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Maternity tickers

Monday, April 19, 2010

menulis entri sambil nyorok belakang sofa biru ..

 Smiley

salam alaik..
disebabkan kene mrh tegor semalam sbb lapar..
lapar ye..lapar pon kene mrh tego ??! sobbed3..
maka sebaek shje bngun dr lelapku pg td..
trus jek msg aisyah..nak pinjam moto..mahu ke tesco beli stok mknn..
huhuuu..
first of all sahye, cik puan mude wan nurul nadiah wan azizan,
bernombor kad pengenalan 880202****** dah tawu kene kasik adiah bday keyh?! yesss~
ingin memohon jutaan ampun dan maap kpd hencik zulhilmi mustafa bernombor kd pngenalan 860828****** yang nie xyah bg adiah pon takpe..kekeke kerana sahye telah ke tesco menaiki moto bernombor pendaftaran KBR28** milik mutlak siti fadhilatun aisyah bernombor kad pengenalan 89********** alamak xtawu lak, seorang diri tetapi memakai helmet dengan ketatnye dan membawa moto pengikut kesemua peraturan jalanraya kecuali tidak memiliki lesen motosikal *adeiii...besar salah sahye ari nie..ampun pakk ampuuuuuun*
saye pun memandu haram moto tersebut (bukan lumbe haram keyh?! cantik sikit..) ke tesco dengan kelajuan 40 km/j jerr.. niat dihati nak beli stok mknn..huhuhu..
perghhh..panas jerr hati gua parking moto penuh kan? dah laa seciput jekk tempat prking.. apee korg ingat mat2 rempit ni xsoping ke??aishhh..hangen nih.. huuu.. dah tu pandai2 laa aku nyelit kan.. ahahaha..
setel membelek2 brg mknn aku pon gi laa byr kat kaunter kan..ecewahh..kaunter no doploh..auntie jge kaunter tu siyap puji2 aku ye..hehehe *aku taw aku cuhmel* ..tp, dier bukan laa puji sbb chumel tp sbb aku sahut seruan kerajaan bawak beg sendiri..hari ni kan hari senin..plastik xde keyh! kalu nak kene beli doplosen selai..ewahhhh..aku bwk handcarry USM lagik ye klu korg nak tawu.. warna pepel siyap.. ahah!! USM mesti bangge nih dgn aku..wakakakaka.. " haaa..ini macam punya kastemer aaa manyak bagutt!! u memang pandai aaa.." ahah! xke kembang gitewww.. rase nak cium jekk pp auntie nih..kakakaka...bleyy akk! sume org yg beratur termasuk pak2 arab yg xphm tu pon senyum kat aku..whee~ tepuk tangan

dah, aku nak balik..12.30 p.m
alamak.. skrg tyme org2 opis lunch..kete maha banyak..cemas
erkkk.. penuh tertib aku bwk moto..
dan dengan bestnye sampai je hostel baru aku sedar yg signal moto dari td asik liplap2 ke kanan..
ALLAH..dai tesco td kah?? 
ngee!




p/s : sowee sayam,,sume horang bz study.. make sahye dehngan sehendirinye bahwak mohto ke teseko! gullp! ok aku cuak..siyesly kene mrh jap lagi nih..tawu dah!ketakutan      
-
-
-
-
-


salam sayamku,, u nmpak hensem laa hari ie..siwiyesly.. i sahyang sahngat kat u..muahhh 
i u ketat2..ngee! u sayang i jugak kan ?? mengedipkan mata huuuu  <---hrp2 cara ini berjaye! hee..ameeeeeennn



4 comments:

  1. klaka la ko nih..
    adess pecah pewut aku membace nih..
    dah tu kene mrh x??

    ReplyDelete
  2. klaka??
    mane ade..xbayek fitnak keyh?heheheh..

    hahahaha..
    mesti laa kene mrh..
    tp jgn riso..
    i pujuk seploh saat jah..
    beliau dah ok..
    ngee~

    ReplyDelete
  3. kompem kene mrh!!

    ReplyDelete

comment anda amat dihargai.tq